Dit ben ik! Maaike Waarts, 40 jaar, woonachtig in Arnhem, vrouw van Nick en moeder van 2 zonen van 12 en 10. En sinds 2018 initiatiefnemer voor en drijvende kracht achter Pakketje van hier.
Met Pakketje van hier wil ik, samen met jou, het verschil maken voor de Nederlandse ondernemers, de makers, van alle mooie producten. Door deze samen te brengen en met hun producten
Pakketje van hier creëert unieke geschenkpakketten en presentjes voor de zakelijke markt, samengesteld met hoogwaardige producten van Nederlandse ondernemers. Voor elk cadeaumoment in jullie organisatie.
Klanten welke u voor gingen
Als je belt met Pakketje van hier dan krijg je mij aan de telefoon, stuur je een email krijg je van mij antwoord en grote kans dat jouw pakketje door mij is ingepakt. Het grootste gedeelte van het jaar werk ik alleen. Maar in de laatste maanden van het jaar heb ik gelukkig een hele groep mensen paraat staan die mij helpen om alle eindejaarspakketten in te pakken.
Geen vraag is mij te gek en ik vind het heerlijk om te puzzellen en op zoek te gaan naar hét perfecte geschenk. Dus denk jij, dit past vast niet bij Pakketje van hier, stuur me dan toch een bericht. Grote kans dat ik jullie gewenste geschenk vind in mijn grote netwerk van Nederlandse makers!
Flexibiliteit daar hou ik van. Voor mezelf maar zeker voor mijn klanten. Geen standaardpakketten waar uit gekozen kan worden, geen minimale bestelhoeveelheden, leveren waar en hoe jij het wilt. Oftewel, samenwerken. Zodat het eindresultaat hét geschenk is wat je voor ogen had en wat je met trots kan geven.
Maar ook afspraak is afspraak, duidelijkheid en een snelle reactie
De basis van mijn assortiment zijn producten die voor iedereen herkenbaar en bruikbaar zijn. Geen dingen die nu hip of een trend zijn want die belanden helaas vaak in de kast of prullenbak. Wat ontzettend zonde is!
Pakketje van hier
Pakketje van hier creëert unieke geschenkpakketten en presentjes voor de zakelijke markt, samengesteld met hoogwaardige producten van Nederlandse ondernemers. Voor elk cadeaumoment in jullie organisatie.